FY FAN för datorer!

Jävla helvetes skitdator!

Vi köpte en ny dator för ngn månad sen och den har aldrig funkat som den ska, vi har gått tillbaks o lämnat in den på felsökning men de kan inte komma fram till vad det är för fel och rekommenderade oss att ominstallera Windows Vista.

Så, det har vi nu gjort två gånger och det funkar fortfarande inte!!! JAG BLIR GALEN!!!!

Först ville datorjävlen inte uppdatera sig, Windows Update funkade inte, sen ville den inte installera MSN Messenger. Nu vill den inte ens gå in på Internet! Så nu får vi använda den gamla datorn som stänger av sig lite då och då och ibland inte ens vill starta. KUL!

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL!!??

Dom på dataaffären verkar ju helt tappade bakom en vagn, de kunde ju inte komma på vad problemet var sist vi lämnade in den och rekommenderade att vi ominstallerade Vista, sen när vi kom hem o skulle göra det så hittade vi ingenstans i datorn där man kunde ominstallera, tillbaks till dataaffären och väl där så visste dom inte heller hur man ominstallerade! Hallå, jävla klåpare!!!

Nu vill jag bara slänga ut datorhelvetet genom fönstret och stampa på den tills den inte längre existerar.

Men jag antar att vi får åka tillbaks med den till affären och be dem fixa allt så det funkar, kan de inte det, vilket jag antar att de inte kan, så vill jag ha pengarna tillbaks och så ska jag aldrig mer köpa en färdigbyggd dator i hela mitt liv! Anledningen att vi köpte en färdigbyggd var ju att den skulle vara lätt att handskas med o inte krångla som hemmabyggena har gjort, och så jävlas den mer än något hemmabygge någonsin har gjort!!

Så, aldrig mer en Acer, aldrig mer Windows SKIT-VISTA och aldrig mer den där JÄVLA DATAAFFÄREN!!!

Ada ligger o snusar i sin säng. Önskar att jag kunde ta det lika lugnt som hon gör.

Nu ska jag gå till Centrum o köpa broccoli o göra en paj. Det är godare än pizza. Och tusen gånger godare än flottig kinamat.

Hunden får stanna hemma.

Just det ja, sen ska jag hämta tennisbollar från M och tvätta o torktumla dunjackan.




-----------------------

Hoppas att Nip/Tuck avsnitt 6 kommer snart, SPÄNNANDE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0