Skogssnigel.

Min hund ser ut som en skogssnigel. En sån där svart slemmig sak som brukar krypa runt på sommaren. Hon är söt.

Snart är det jul, igår gjorde jag och C knäck och chokladgodis som vi ska ta med till mina päron. Jag har två pekannötskakor som ligger i frysen och en hink med sill från R´s jobb som vi ska ta med upp.

Saker som -måste- inhandlas:

*Sele till Ada.
*Hårt fodral till min ganska nya kamera.
*Böcker till utbildningen.

Nu ska jag gå ut till soffan och slöglo på D som spelar zombiespel på X-boxen. Snart kommer nog M också.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Hade vart jätte om vi kunnat sets när ni rullar uppöver =)
Hör av dig när de blir så får vi se hur de passar. =)

2007-12-18 @ 21:02:48
URL: http://jernpiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0