Första bloggen.

Så. Nu har jag o Ada en egen blogg. Frågan är vad vi ska fylla den med. Vi har ju inget liv egentligen. Men vi kommer säkert på något. Om inte annat så har jag ju något att pyssla med på dagarna...

Ada ligger i nån slags koma, måste vara vädret. Nu ska vi ut i regnet, kiss o bajs o sen mat.

-------------------------

Monsterhundarna skällde ut oss på promenaden o Ada blev jätterädd, reste ragg o morrade. Lugnande klappar o ord hjälpte lite och hon kunde sitta någotsånär stilla o titta på dem när de gick förbi. Men det var inte lätt, 5 hundar som ylar, skäller o gör utfall är inte lätt att hantera för en 7 månaders valp.

Nu ska vi äta.

--------------------------

Mat är äten, golvet är rent.

Ada tror att hon är en liten Chihuahua fastän hon väger 10 kg o är jätteklumpig, hon ska ABSOLUT sitta i mitt knä och hänga mot fönstret när jag sitter framför datorn. Får hon inte komma upp ställer hon sig på bakbenen och gnyr o krafsar på mig med tassarna... Nu har hon fisit också, mysigt...

Nu är det dags för en dusch och en stor kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0