Bio igår, "Varg".

Var på sen bio igår med R o D. Såg "Varg" med Peter Stormare. Den var väl sådär. Inte superbra o inte så dålig så man kan kalla den dålig. Lite seg o tunn handling. Men själva ämnet var ju bra o Peter Stormare är ju alltid kul, en jäkligt kärv karl...

Nästa vecka börjar kursen i kommunikation. Verkar kul o mindre tung än den här jäkla FEK B...

R har fixat nya handskar åt mig som jag ska prova att rida i, får se hur det fungerar.

Ada har slutat banta o äter massor igen, som vanligt. :) Hoppas att det håller i sig!!

På dagens schema står piskning av ryamattan, som jag ska lägga undan ett tag (Ada har spytt efter maten en hel del på sistonde o jag vill inte behöva skicka mattan på kemtvätt). Får se om jag lyckas få ner den själv till piskställningen, den väger säkert 10 kilo, tung som fan.

Vaknade den här morgonen av en liten gris som hoppade upp o nosade runt i sängen, undra -vem- som har lärt henne det!? Inte jag iaf...

Håkans nya skiva är inte så bra som den borde vara, väldigt ojämn, vissa låtar är klockrena o vissa är riktigt dåliga. :/ "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" är klockren men "Kär i en ängel" är ju bara hemsk, tvingade hans brutta honom att skriva den eller? :S

Jag vill gå på frallaträff igen! Nuuuu!

image63
Inte ofta vi är såhär trötta, inte jag iaf, Ada däremot kan sova närsomhelst och varsomhelst, nu sover hon i mitt knä med fönsterbrädan som huvudkudde.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

tyckte också att varg var "sådär" när jag såg den... men helt ok film

2008-04-23 @ 11:05:40
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: M

Hej! Jaså filmen Varg var så där. Tänkte gå med mormor på den. Så vad ? Vilken skön bild på dig o. Ada .
Två sömntutor! /m

2008-04-23 @ 20:40:58
Postat av: Sara

Jo, alltså, hade vi betalt för att se den hade jag nog blivit besviken, nu hade vi ju gratisbiljetter från R´s jobb så då var det ju lugnt, men 90 spänn vet jag inte om den är värd...

2008-04-24 @ 11:15:49
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0