Ge mig allt som finns...

....HÄR.

Var i stallet igår, ösregnade när jag åkte dit, kom på att jag tycker mer om att köra bil när det regnar än när det är fint väder. Man syns mindre då o ingen blir sur om man skulle vara lite feg när man kör, det är tillåtet när det regnar. :)

Var riktigt dåligt väder även ute vid stallet, M o Zorro såg lite molokna ut och var nog inte alls sugna på att ge sig ut i skogen med mig o Stormy. Men jag hade med mig mitt ridregnställ från Hööks så jag såg fram emot att rida, gör ju inget att det regnar när man inte blir blöt o kall! :) Stormy hade haft det väldigt mysigt ute i hagen och var blöt o helt svart av lera men jag fick bort det mesta innan vi sadlade o red iväg. Sen var vi ute i typ 2 timmar och det enda jag frös om var händerna, handskarna var pissblöta o iskalla och händerna röda o stelfrusna. Annars var allt prima. :)

Ada har återhämtat sig efter Lördagens fralleträff, hon sov hela vägen hem från träffen och sen låg hon däckad i soffan resten av dagen/kvällen så det vore ju konstigt om hon fortfarande skulle vara trött. Igår slappade hon bara med D o R också så nu är hon sitt vanliga pigga jag igen. Äter gör hon som vanligt också, har slutat banta. :) Blir långpromis i skogen idag, för nu är det soligt o fint ute och jag måste röra på fläsket. Äter mer grejjer från D´s bageri än mat...:S Fick supergoda biscotti med choklad på häromdagen, beroendeframkallande!

image58
image59
Vi vill gå på träff igen, det var ju så kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0