Inne i väggen, inte utanför.

Kabeln är inne i väggen nu och kontakterna är ditsatta så nu slipper vi den där fula kabeln som hängde i hallen o gjorde det omöjligt att stänga dörren till garderoben. :) Tack D!

The Killers är fortfarande favoriter i mina, och Adas, öron. Den HÄR gamla godingen gör dom riktigt bra!

Imorgon ska jag till Stormy men jag vet inte hur jag ska göra med Ada, kan inte lämna henne hemma för då blir det över 6 timmar, så jag antar att hon får följa med. Hoppas att hon är lugn och att jag kan lämna henne i boden ett tag så kanske jag kan rida på volten en stund. Ta några skutt kanske om jag hittar hindermaterial nog, alla bommar verkade ha ruttnat sönder sist jag kollade..:( Plastbommar tack!

Blir semester v.27, Ada ska leka skärgårdsbo på Holmen! O självklart åka till Sandhamn o glassa någon dag! ;)

Jag vill till USA igen! NU! Florida o kanske Californien... Vore N A J S som fan! I Florida skulle jag vilja åka till Sawgrass igen, gå omkring i Del Ray, äta munkar o dricka kaffe på Dunkin´ Donuts, smaska glass på Cold Stone, utforska Miami mer o allt annat vi missade förra gången.

Californien har jag aldrig varit i o det vore kul att se västkusten också, ffa. LA. :) Vet att R är sugen också, så det kanske inte är helt omöjligt att åka inom en överskådlig framtid. Har en massa dollar över sen förra gången som bara väntar på att spenderas!!! M kanske också vill följa, han tjatar ju jämt om USA och LA. Fast han är sååå feg så han vågar väl inte. ;) Jerry blir nog bara glad för ett besök igen, han var så snäll så det skulle vara kul om vi kunde bo där igen. :)

Sickla idag, blev inget igår. Måste kolla hur många klipp jag har kvar på remsan bara. Den måste iaf göras slut på innan den här månaden är slut annars är den obrukbar...

Nu FEK B, sen Ada-promis i skogen, mat o Sickla.



Nä, det blir inga Sickla, inte tillräckligt med klipp kvar om jag ska kunna ta mig hem från stallet imorgon.

Var upp på berget med Ada idag igen, soligt o fint, satt där o tittade på båtarna ett tag. Ada fick fnatt på samma ställe som förra gången (hon sprang lös nästan hela tiden), man blir nästan lite rädd när hon håller på o "fnattar loss", springer som en dåre, ligger ner i kurvorna, en riktig explosion av energi o glädje. Men det tar på krafterna. Direkt när vi kom hem var det "framstupa sidoläge" som gällde o där ligger hon än o snusar.

image60

image61

Hon har så söta läppar, man vill bara gå fram o pussa på dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0