Jag hittade båda tröjorna!

Var in till stan i fredags och hittade båda tröjorna från Nümph som jag ville ha. Den gröna köpte jag på Millers (Folkungagatan) och den gråa tjocka på Wardrobe Sthlm (Hökens Gata).


Gröna toppens mönster.


Gråa tjocktröjan.

Nu har vi kollat på "Storm Warning" och den var helt ok. Red med Zorros matte idag också och det gick bra och var kul med sällskap. :)

Ada roar sig mer än gärna med katten och ligger och piper utanför garderoben långt efter att jag lagt undan den.


Ada ♥ Katten!







Han får ta en hel del stryk, kattskrället. Sydde ihop honom igår.


Ada funderar på att börja jobba på Friskis o provade uniformen.


Sen hjälpten hon till med att städa i garderoben o fick ihop tre kassar med gamla paltor som vi skänkte till Erikshjälpen. Några tröjor tog Ada för eget bruk, bla dessa två. :)






Kommentarer
Postat av: m

Hej! De var snygga kläderna du hade köpt.

Men snyggast var Ada i Friskis o Svettis plagg.

Kan du inte skicka FOTOT, hon är ju för härlig!!

Hoppas att den håller ett tag t "katten" !??

/m

2008-04-06 @ 21:01:45
Postat av: Plupp

Vilka söta tröjor. Den översta gillade jag med färgen och mönstret. Passar dig perfa! =)

Hur är det i sthlm? Har ni fått vår? Vi hade kanonväder i lördags. Hade katten ute i koppel för första gången och världen var superspännande. Somnade till en stund i solen. Men igår kräksnöade det och regnade och idag.. ja det ska vi inte tala om. Ville mest hoppa över den här dagen. Nu har vi det vitt och slaskigt igen. =(
Haha.. och gubbarna ska ha gödning till sin gräsmatta och sättpotatis. Vette tusan om de ska spetta ner potatisen och göda snön..

Nu blir det kvällskiss här i obygden! Sköt om dig! Kram!

2008-04-07 @ 21:04:43
URL: http://pluppelinda.blogg.se
Postat av: Sara

Mamma: Fotot är mailat och katten lagad så den håller förhoppningsvis ett tag till. Men den har börjat tappa delar, morrhåren rök häromdagen, så man får hålla koll på Ada när hon leker med den så hon inte äter upp det som lossnar! :)

Linda: Ja visst är tröjorna fina! Njae, jag trodde att vi hade fått vår men det ser illa ut, nu ösregnar det o är allmänt grått o hemskt ute, jag skulle ge min högra arm för lite snö istället! Så kissen är innekatt? Han o Ada kan bilda soldyrkarklubb hör jag. :)

2008-04-08 @ 15:21:53
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0