Vad grått och underbart det är idag.

Solen har försvunnit, grått och tråkigt igen. :(

Har tränat med skivstången både igår och idag (träningsverk i rumpan efter utfall), nu ska jag springa ut med Ada, duscha och åka till stan, hoppas att jag hittar någon av de grejer jag vill ha iaf. Skulle göra mig mkt glad!

Ikväll blir det film, "Frontiers", som tydligen ska vara bra, bättre än "Hostel" och "Saw" enligt beskrivningen. Till det, kanske en pizza, Isabel! :) D kommer förbi, kanske M, om han inte har ngt bättre för sig. Han har blivit mkt gladare sen han fick veta att han fick jobbet på HB o kan sluta på hemska C. Jag förstår hur han känner...

Ada matvägrar fortf, igår åt hon frulle men inte något mer o idag har hon inte ätit ngt än... Ögonen ser tidvis bättre ut, men jag tror inte att det är en inflammation längre utan något hon är känslig mot, provar att sluta med godis o nötkött o se om det blir bättre...

Var ner till sjön bakom D´s jobb igår, jisses vad Ada röjde! Var helt vild o galen. R kastade sten i vattnet o Ada var jätteintresserad o var nästan påväg i ett par gånger. Stod o slog med tassarna i vattnet o såg jätterolig ut! :)

Måste städa idag också, men inte förens R kommer hem så att han kan hjälpa till. Jag ska sluta städa utan hans hjälp...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0