Ja, jag är klaaar!

Med veckans inlämningsuppgifter. Hoppas att det blev rätt också, det där med bokslut är kluuurigt.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, kolla film och ta det lugnt antagligen, som vanligt. Men först ska jag försöka släpa med R till Centrum, Ada behöver en promenad och han också, annars kommer han bara somna i soffan snart. Jag ska köpa naturgodis; kanderade mandlar och nötter och så dom där supergoda jordgubbsbollarna, som jag tror är nya. De är ljust rosa med lite mörkare rosaröda prickar. Finns bland Konsums plock-naturgodis, från Parrots tror jag det är.

Ada sover mest på dagarna men nu är det full fart på henne, leker med sin pip-kycklingklubba och terroriserar R i soffan.

Jag köpte ett nytt rödvin, från Portugal, igår som heter Neoh nr.99504 (63kr) på Systemet. Riktigt gott, precis som jag vill ha det, inte en tillstymmelse till sunkighet eller sådan där äcklig kärvhet många rödvin har. KÖP!

Polisen var här när jag gick ut med Ada på morgonkissrundan, vet inte riktigt varför. Det verkade vara något med en tant i mitt hus, de stod i hörnet bredvid porten och tisslade och tasslade med henne. Kanske börjar hon bli senil, för hon verkade inte känna igen mig när jag sa hej, såg mest rädd ut.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0