Kontorsstol.

Jag behöver en ny. Med hög rygg och som är bekväm att sitta i. Den här som vi fick från fabriken för typ 4 år sedan är h e m s k. Det är ingen riktig kontorsstol, mer en arbetsstol, de hade den ute i fabriken där de monterade och packade olika delar. Den är tung, ful och jäkligt obekväm iaf. Ikea har en modell som heter "Markus", den ser ut som jag vill att den nya stolen ska se ut, Jysk hade två olika liknande modeller och Jula en. Sen är ju frågan vilken som är bäst...?

Jag längtar till November/December, då kommer nya i10:an. Förhoppningsvis blir det en ny liten bil då. :)


Ikeas modell, ca 1800kr.


Julas modell, 399kr.




Jysks modeller kostade 500kr (den ser nästan exakt ut som Julas modell) och 1000kr.



Någon som har några tips på bra, snygga stolar som inte kostar en förmögenhet? Eller är det någon som har erfarenhet av de stolar jag funderar på att köpa?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0