Lagom pigg inför helgen.

Ögonen har gett sig sjutton på att inte bli bättre, jag trodde det skulle gå över snabbt men det blir bara värre. :S Kul att visa sig ute bland folk när ögonen ser ut såhär, uppsvällda o det ser ut som jag har supit mig sönder o samman hela sommaren:



Känslan påminner mig om när vi var i Salzburg och hamnade på ngn klubb som heter "Half Moon" där vi stannade ett bra tag. I Österrike får man fortfarande röka på krogen och fy fan vad skönt att det är slut med det i Sverige för ögonen sved som fan när vi kom hem till hotellet och kläderna stank gammal askkopp och bajs fastän jag försökte vädra dem dagen efter.

Appropå Österrike så såg jag en sjukt snygg väska där som jag bestämde mig för att jag ville ha, tyvärr så var hela Salzburg stängt på Söndagen (som vi hade tänkt ägna åt shopping och cafébesök). Fattar inte hur man kan ha stängt överallt en Söndag när det fullkomligt kryllar av turister och rika människor där. Dessutom var det skitdåligt väder den dagen och folk hade säkert uppskattat att ha ngt att göra när regnet öste ner, typ shopping.

Iaf. så kunde jag ju inte köpa väskan i Salzburg men hittade den som tur var i München. Lyckan var total! Här kommer en bild på min GG&L:



GG&L "6IX".

Inte bra väder för mig o Ada idag. Vi var ut på en promis men det gååår inte såhär mitt på dagen, Ada gnällde för hon ville bara hem och mitt huvud höll på att sprängas av syrebrist, det är så kvavt ute, kan det inte komma lite åska och rensa luften?!





Kommentarer
Postat av: m

Hej Jag håller me lite åska f. urrensning skulle vi ha. P är t Orsa o tittar på bil idag....

Du måste gå t apoteket o köpa salva el ögondroppar om det ej ger med sig i dina ögon. M

2008-08-01 @ 17:33:45
Postat av: Sara

Synd att bilen inte var ngt att ha. :(



Jo, men det som inte dödar härdar, o jag har ju ingen feber. Så än så länge överlever jag.

2008-08-02 @ 16:14:02
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0