Mycket med skolan.

Pga. förseningen förra veckan med böckerna så ligger jag efter i pluggandet. Mycket nytt att ta in så man kan inte läsa så mkt åt gången, behöver sjunka in ett tag innan man verkligen fattar vad man har läst, mycket nya begrepp och formler också. Massa övningar och två inlämningar på Söndag. Gäller att ligga i nu.

Ada mår bra och igår var vi ute i skogen och tränade på "sitt/ligg, vänta, kom hit". Gick jättebra och jag lyckades få henne något motiverad och lite entusiastisk iaf. Men det sitter lååångt inne, hon har inte speciellt mkt. "will to please". Hennes inställning är mer "fuck you". :S

Jag hoppas att det blir en ny frallaträff snart. :) Det är något av det roligaste som finns ju!

Funderar allvarligt på att anmäla oss till någon kurs, såg att det finns en unghundskurs som börjar 2/11 och tar slut vid jul. Kanske redan är full. Verkar vara ett väldigt populärt ställe, alla jag har talat med här har rekommenderat det.





Kommentarer
Postat av: m

Hej! Kan du höra av dig när det blir Frallaträff få se

om vi kan komma ner o. kolla!?

Hoppas allt är bra... Vi hörs. Blää väder här.

M

2008-08-20 @ 06:45:16
Postat av: Sara

Jag hör av mig ang. nästa träff, vet inte när den blir men kanske i September, risken finns att det blir när ni är borta i Tallin. :/

2008-08-20 @ 13:07:50
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0