Överkastet bilder.

Jag ääälskar verkligen det nya överkastet men jag ooorkar inte åka till Strömma IGEN för de där fläckarna, det är ju flera mil, köer och ett jäkla krångel... Jag får låtsas som att de inte finns, de syns ju inte när det ligger med rätt sida uppåt och jag antar att det är något från fabriken (kanske ngt som har färgat av sig?) det känns inte lika äckligt som om det vore ngt från butiken. :S


Så fiiint!



Här syns färgen/strukturen bra. :)


Ada ville vara med på ett hörn. Måste fixa nya mattor, börjar bli lite väl slitna och urtvättade...


Ada slappar på det gamla fula överkastet som storleksmässigt passar för en enkelsäng...




Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket snyggt överkast! Vart får man tag på ett sådant?

2008-08-22 @ 10:00:06
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0