En ordentlig presentation av Ada.

Namn i stamtavlan: Escada

Uppfödare: Linda Mårtensson, Göteborg

Födelsedatum: 2007-05-06

Färg: TIV

Moder: Kama Maff-Staff ("Nova")

Fader: Triumf Iz Doma Turlaj

Antal valpar i kullen: 7

Övrigt: Mitt livs största (men ändå bästa) misstag...:S Patellaluxation medialt grad 1 (båda bak), allergisk, avelsspärrad (av mig).

Intressen: Suga sönder mattor och tofflor, fisa, tigga mat som inte är min, äta mat som inte ät min, varna för inkräktare utanför lägenheten, pussas, ♥myyyyysa♥, slappa, frallefnatta, springa lös i skogen, jaga vågor vid stranden, äta tuggummi/harbajs/ kattbajs/allt annat otillåtet inom- och utomhus, suga på/döda mjukisdjur, leka med snälla och lagom stora hundar, vara med i stallet.


Tröttis.


Slappa är livet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0