Söndag.

Jo, "Lindorna" som undrade om jobbet, det är ett kontorsjobb som är perfekt om man tänker på den utbildning jag har gått; "Ekonomiassistent". Mer säger jag inte för det är ju inte säkert att det blir ngt. av det. ;D

Var till stallet idag, kusebusen har varit dålig i magen igen den här veckan, kolik. Men det märktes inte när jag red, hon var pigg och glad som vanligt. Bra för henne att få röra sig när magen strejkar också.

Tog en långpromis med Ada, D och R i elljusspåret direkt när jag kom hem, jag var iskall och tröööött när vi kom hem.

Nu har jag skrivit klart min marknadsplan och skickat in den, jag är inte speciellt nöjd och förväntar mig inget bra betyg i den kursen, jag vet att jag antagligen inte har gjort tillräckligt bra ifrån mig, men det är OK, för jag har själv valt det. Och jag behöver träna på att våga vara dålig och misslyckas. Godkänd blir jag iaf. det är jag säker på. :D

Nu ska jag skriva kom-ihåg-listor som jag ska använda på Tisdag när vi ska åka till Dalarna. Mycket som ska med som jag inte får glömma. Alla julklappar är klara iaf. inte stora eller flådiga men alla får något iaf. Det är ju tanken som räknas. :) Iom. att jag inte har någon inkomst så kanske de har överseende med mina julisar också. Hoppas det. Fast bara för att de inte är dyra behöver det ju inte betyda att de inte är bra. Det ska bli kul att träffa alla igen, det är det jag ser fram emot mest av allt.

Mamma och pappa är på Kanarieöarna nu och de kommer hem på julafton, vi ska plocka upp dem på flygplatsen i Blge och sen åka direkt till julfirandet. Hoppas att allt går som det ska med planen, så det inte blir en massa förseningar.

Nu ska jag se film, vad vet jag inte, har massor att välja på så något bra borde det bli iaf.




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det blir säkert bra med ditt jobb du sökt :) Jag hoppas du får det.

Själv vet jag en utbildning jag vill gå. Hoppas det blir av.



Jag har två hästar här som skulle behövt bli ridna ;)



Mvh Linda

2008-12-22 @ 09:15:38
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Erika&Doris

Nä men vad tråkit att ni inte kan komma.. =( Men det borde väl inte vara smittsamt om det är en allregi??? Vi kör på som bestämt annars för jag har ju sagt till dom jag känner häromkring. Höres!

2008-12-22 @ 09:23:28
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: j

2008-12-22 @ 11:51:27
Postat av: johanna

roligt om du får jobbet!:) hur är det med adas fläckar/håravfall? vet du vad det är? tänkte eftersom hon o zotis kommer umgås en del så att det inte smittar. :)

2008-12-22 @ 11:53:12
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0