Utmanad igen. :D

Av Anna den här gången. :D


 

3 saker jag skäms över:

1. Att jag är så jäkla bortkommen i vissa sociala sammanhang.

2. Att jag är så nervös och feg ibland.

3. Att jag är lat och har dålig fantasi när det gäller matlagning.

 


3 saker jag är stolt över:

1. Att jag alltid har fått väldigtbra betyg från både skolor och arbeten.

2. Att jag tog körkort och hästskötarexamen.

3. Att jag har lyckats med en del saker jag verkligen ville här i livet.

 


3 saker jag vill göra 2009:

1. Bli anställd på ett bra företag av en bra chef.

2. Flytta till ett hus.

3. Åka till USA, igen!

 


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Att jag tog steget och började plugga till ekonomiassistent.

2. Tysklandsresan.

3. Storholmenresan, för både bra och dåliga minnen...

 


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. R ♥.

2. Pengar.

3. Mat och kaffe.



3 personer jag avundas:

1. Elitryttare.
2. Multimiljardärer som har blivit det genom att de är riktigt bra på ngt. eller för att de är supersmarta.
3. De som bor i riktigt varma och mysiga delar av USA.

 

 

3 personer som jag utmanar:

1. Erika S

2. Linnéa

3. Johanna

 

Så kom igen nu tjejjor!




Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha. men åhh. jaja, får väl ta mig tid någon dag då :P

2008-12-03 @ 16:10:34
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0