Vilket jävla skitväder!

Regn idag igen. Inget kan få mig på så dåligt humör som kasst väder. Jo, hunger, men dåligt väder ligger inte långt efter.

Lunch med C imorgon. Thai. Ska bli skönt att åka in till stan o se något annat än de här fyra väggarna. Ada klarar sig i 3-4 timmar så jag borde hinna med ett snabbt besök i Forum eller Sickla också. :)

20 sidor med PP-övningar idag och sen ska jag svara på alla fågor till FEK-inlämningen så jag kan gå och bearbeta dem resten av veckan. Jag lämnar alltid in sista dagen för jag kommer alltid på något mer som jag behöver ha med dagarna efter jag har skrivit klart uppgiften, så när jag väl ska lämna in den är den färdigbearbetad o komplett o jag känner mig nöjd, hade jag lämnat in den tidigare än sista inlämningsdatum så hade jag säkert kommit på ngt viktigt som jag missat att ta med och gått runt och grämt mig över det. Så den här metoden funkar bra.

Såg filmen "Madhouse" igår, den var faktiskt ok, tom. rätt läskig ibland. Men mentalsjukhus är väl alltid mer eller mindre skrämmande...

Vad ska man hitta på att äta idag då, brownies från D är väl kanske ingen vidare lunch? Jag har så dålig fantasi. Slutar väl med att jag äter en munk, en brownie och en macka. O så kaffe till det. Konstigt att jag inte är JÄTTEFET som jag äter... Men det kommer väl som ett paket på posten när jag fyller 25 eller 30...

Nu ska jag ta min lilla bumbibjörn o krypa upp i soffan o använda henne som värmekudde. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0