Börjat plugga.

På gamla dar så har man börjat plugga igen. Nu läser jag Affärsjuridik och Programhantering. Det första verkar svårt o krångligt men det andra verkar lätt än så länge... Skönt att ha något att göra på dagarna iaf. :)

Ada börjar nog snart löpa tror jag, verkar som det på hennes sätt.

Vi har lämnat in ett av Mustangens däck på verkstan och det satt visst en skruv i det, inte konstigt att det läckte luft hela tiden... Idag ska vi åka och sätta tillbaks det på bilen igen, hoppas att det har slutat regna då iaf. Annars blir det inte kul. Men jag får användning för Adas nya regntäcke iaf, alltid något. :)

Snart fyller man år också. Hoppas att mormor orkar komma o hälsa på, hon har fått bätros men äter medicin och det är ju fortf. ett tag kvsr till min födelsedag så jag hoppas att hon mår bra tills dess.Hon har ju aldrig varit här o hälsat på! Jag har ju bott här i över 3 år nu...

Hunden ska hela tiden sitta i knät framför datorn, och hon fiser och rapar lite då och då, inte så jättetrevligt.

Snart kommer R hem, jag längtar. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0