The Killers - Sawdust

Fan vilken bra platta!!! Inte ofta jag hittar musik som berör mig men den här skivan är verkligen fantastisk. Och om man skulle lyssna på den samtidigt som man tittar på Shortbus och Brokeback Mountain leder det säkerligen tlll självmord. Men var för sig är det bara underbart tragiskt. Jag måste ha någon slags förkärlek till dystra och vemodiga saker.


Ada har en förkärlek till FISAR, fy fan vad hon fiser. Och när man flyttar sig till andra sidan av soffan flyttar hon efter, trycker upp rumpan mot ens ansikte och lägger sig där o fiser istället... Jag tror att det är dom där tuggbenen som är gjorda av hud hon inte tål, så nu är de bortplockade. Hoppas att det blir bättre.


TP eller Monopol ikväll. Jag hoppas på TP, dels för att jag är bra på det (förhoppningsvis spöar jag alla pojkarna) och dels för att Monopol börjar kännas uttjatat. Till det blir en flaska vin o en pizza perfekt. :)


Nu ska jag fortsätta plugga, affärsjuridik är inte världens mest självklara ämne så jag kommer nog inte bli klar med mina inlämningsuppgifter än på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0