Surströmming.

Tre stycken blev uppätna av mig igår, smakade som det gjorde förut, konstigt va?! ;) Hälsade på folk i Norbo och Ada fick träffa en massa fyrbeningar, lekte med en av dom också, sååå kul att se!

Var till skogen idag o plockade kantareller, hittade lite men det är för tidigt för de riktigt stora än. När jag kom hem hade jag två fästingar på mig o Ada hade en. :S BLÄÄÄÄ!

Blåbär finns det hur mkt som helst nu och hallon också, så det har vi varit uppe i skogen och plockat, blir fint till vintern det. :)

Ska gå ner på byn snart o kolla om det händer något intressant (gör det antagligen inte) sen ska mamma klippa mig, hoppas jag.

Imorgon blir det nog Blge och sushi där! :D

Förresten, grattis till Freddan o Johanna som har förlovat sig! O krya på dig Nicklas från din "pussjuka".









Kommentarer
Postat av: ErikaS

Hallo! Kul och se dej och Ada IRL igår! Hoppas Sushin smakade, jag är stamkund där.. =) MVH Erika & Doris

2008-07-24 @ 13:38:16
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0