Om jag hade haft inkomst och pengar...


...skulle jag beställa en massa saker härifrån ---> fyrbent.se.


Lista på grejer som jag skulle köpa om jag hade en massa pengar:

  • koppel o halsband, kanske också en sele från ----> MacLeather, den ljusbruna färgen. Sååå fint!
  • mysigt vinterhalsband från Hurtta med teddyfoder o reflex
  • tjuderskruv med spirallina
  • flytväst
  • ProCollar halskrage, för de tillfällen när Ada inte kan låta bli att slicka på tassarna...
  • Ceasarduken, superabsorberande handduk, den jag fick av mamma är jättebra när jag har badat Ada.
  • kylduk och kylhalsband
  • klosax giljotinmodell, den jag har nu som ser ut som en vanlig tång hatar Ada, hon kanske skulle hata denna med men värt ett försök.
  • lite nya täcken, regn o vinter
  • nya matskålar, som inte glider omkring
  • massor med leksaker och tugg!!
  • roliga scarfes, tex. den som det står: "Jag ligger hellre på soffan" på. Skulle passa så bra till Ada! ;) "I love cats" eller "Here comes trouble" skulle inte vara helt fel det heller.. :) "Vakthund", ja kanske. :)

Nu blev det soligt, bäst att ge sig ut i skogen igen.





Kommentarer
Postat av: Annika

Skicka gärna ett mail till mig så jag kan få din mailadress!

2008-06-14 @ 21:19:19
Postat av: Sara

Mail är skickat! :)

2008-06-15 @ 11:53:13
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0