Klippa klor...

...gick ovanligt bra idag. Kunde klippa nästan alla klor med tången men bara en liten pytteflisa o sen filade jag resten, vill inte riskera att klippa för långt nu när hon har börjat acceptera tången igen. Hon la sig tom. på sidan o lät mig klippa några gånger!

Snart slut på kurserna jag läser, slutprov i båda nästa vecka. Sen efter påsk börjar FEK B som kommer ta upp all tid ett tag framöver...

Tvättat kuddar och täcken från sängen idag, nu är snart allt i lägenheten rent o vårfint!

Just nu ser jag fram emot påsken när vi ska till Dalarna, tiden som är kvar tills dess är mest som en transportsträcka. Hoppas att det går snabbt. Men det borde det göra, med skolan o allt.



Kommentarer
Postat av: cammie

Klippa klor är en konst i säg, men mycket lättare när dom sammarbetar :)

2008-03-11 @ 21:40:20
URL: http://ponytail.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, verkligen!

2008-03-12 @ 12:01:51
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0