Nu ska jag göra provet.

Nervöst! Men det går nog bra... Hoppas jag.

Ada är uttråkad så jag ska nog gå ut med henne när jag är klar med prov.

Sen packa väskan för Dalaresan.



Provet avklarat, den sista delen som är en inl.uppgift är också klar men den lämnar jag in imorgon så jag kan ändra den om jag skulle komma på nu i efterhand att det är ngt som inte stämmer... Lite småklurigt.


Sålde båda böckerna som jag har använt klart, 450kr tillbaks i plånboken, bättre än att de ligger i hyllan o tar plats, nu kommer de till användning igen. Sålde nog lite väl billigt men det är ju bättre att få ngn krona mindre än att inte bli av med dem alls. Snabbt o enkelt var det också. :)

Till Bagis snart för att hälsa på J.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0