Vetten.

Idag 18.00 ska vi till veterinären och kolla Adas ögon + det där utslaget bakom örat. Hoppas att det inte är ngt farligt, "bara" en ögoninflammation som man kan kurera med salva eller droppar och ett bett från ngn gammal lus som hon fortfarande kliar på....

Ingen frukost för damen idag, nosade på maten och gick o la sig ute på mattan i hallen. Får se om hon vill ha den till lunch istället...

FEK B har jag inte fått ngt grepp om än, svårt att förstå upplägget och vad man ska göra varje vecka.. Måste läsa igenom all info om kursen en gång till så jag fattar vad jag håller på med.

Snön ligger kvar här utanför fönstret, någon dm fortfarande som täcker marken, både jag o Ada är glada för det! Blir så ljust och rent ute! Och så är det ju så kul att hoppa och busa i snön!











Kommentarer
Postat av: Plupp

Hej! Hoppas det gick bra hos djurdoktorn. Är så himla drygt när det är ngt hela tiden. Usch.. Var ett tag som jag hade krångel med Amigo och magen. Men nu äter han och fiser som han ska. =) Allt väl annars? Här går allt sin stilla lunk. Räknade ut att det är 20 veckor kvar till min semester. Är ju nästan ett halvt år ju! Se om vi kan få lite fart i renoveringen nu ligger det på lågväxel för det är bara jobb jobb jobb hela tiden.. Men blir säkert bättre när man får lite mer sol på sig. =) Hur går pluggandet? Är det nå intressant det du läser då? =) Nu ska jag falla in i lite komasömn. Ha det fint och krya på Ada. =) Kram!

2008-03-26 @ 21:58:09
URL: http://pluppelinda.blogg.se
Postat av: Sara

Jodå, det gick bra, Ada börjar bli van vid att åka dit nu..:S Ja, det är verkligen jobbigt när det bara är en massa sjukdom hela tiden. Men annars är allt bra, vädret börjar ordna till sig här, solen skiner nästan varje dag nu! :) Pluggandet går framåt men inte så mkt mer. Lite småtråkigt just nu men det blir nog bra när jag väl har kommit igång med den här nya kursen. Jag önskar att vi bodde närmare varandra, så man kunde ses oftare. :)

2008-03-27 @ 09:26:31
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0