Bilfan.

Rostar!

Jag tvättade den där jäkla Ficusen häromdan och när jag putsade på insidan av ena dörren så märkte jag att den har börjat ROSTA! En bil som är från 2004 ska väl inte börja rosta inifrån redan?!

Jävla skitbil, dålig kvalité som fan, FORD SUGER! Vi har ju haft problem med bromsarna och fått dem bytta och fixade flera gånger och sen skramlar det under bilen för det sitter nån jäkla plåt lös vid katalysatorn som de sa att de hade lagat, tog 1500kr för det, och nu skramlar det igen... JAG BLIR GALEN!

Men det står i papperna att vi har 6 års (eller kanske 12 års, beroende på modell) rostskyddsgaranti så nu får dom fan byta skiten. Fy fan vad det ska krångla, den där jäkla bilen är ju på verkstan hela tiden.




Kommentarer
Postat av: SESSAH

men jag var bara tvungen ^^ brukar alltid vara så sen med att doppa mig så iår var jag tidig :D

2008-05-12 @ 00:06:01
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: Alexandra

va e de för en häst du har nu då?

2008-05-12 @ 10:40:09
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0