En sprängd anka o en nakengris.

R har sprängt halsen idag igen, nu mår han dåligt o ligger o spottar slem. Uäähhh..:S

Ada tappar päls på baken o bakbenen, utslagen på magen har dock försvunnit (tack o lov, men det är väl antibiotikan som gör det), har bokat in henne för skrap + ev hudbiopsi hos Nacka.

Hos Nacka sa de att de -alltid- ger lugnande inför ett sådant ingrepp, i Saltis gav de inte ens det när hunden hade panik o var omöjlig att hålla, de nöjde sig med att ta ett enda fjuttigt skrap istället, som jag nu måste göra om pga att jag inte har någon som helst anv. av det skrap de tog. Jag vill inte åka dit igen o utsätta Ada för det så nu åker jag bara till Nacka i framtiden, där har hon alltid varit lugnet själv. Hoppas hon inte har fått vett.skräck nu bara efter hennes mardrömsbesök i Saltis...

Nu ska jag ta mina apostlahästar och handla mat i Centrum, R blir nog sängliggande hela dagen så han kan inte hjälpa till med handlingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0