Hur ska man kunna koncentrera sig när det ligger en fet tant utanför fönstret?!

Gahh! Det har bosatt sig en tjock tant utanför vårt fönster i en buske nere på gräsmattan, var o varannan dag ligger hon halvnaken i solen o steker sig. Tror inte ens att hon bor här så varför fläka ut sig framför vårat hus? Irriterande. Jag ska flytta till Norrland o bosätta mig i en stuga på stäppen där det är flera mil till närmsta granne...

Hälsade på J igår, han var inte lika pigg som förut, går på morfin nu igen för de hade grejjat med hans benställning på sjukhuset och rört omkring i såren så de var irriterade, värkte och varade... Hans medpatienter hade erbjudit sig att köpa tabletterna han får för 100kr st. Hårdvaluta på ett sådant där ställe.

Vaknade på fel sida idag, känner mig allmänt irriterad o mer rastlös än vanligt. Tar nog en snabb promenad snart, utan Ada, i skogen. För varmt för henne och så är hon så lååångsam så hon hänger inte med i min takt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0