Kvavt och tråååkigt...

Det är kvavt så jag blir illamående. Har en hemtenta och ett prov den här veckan men jag är totalt oinspirerad o allmänt trött på allting. Bara att ta sig i kragen o få det överstökat, men orka...

Inte klippt mig än fastän jag borde gjort det, kanske mamma kan hjälpa mig o korta av håret några cm, typ 5 eller 10, när vi kommer upp till helgen? För jag vill åka upp, R är motsträvig, han tycker att det är så tråååkigt att åka till Dalarna. Jag fattar inte varför, han gör ju iaf inget vettigt när han är hemma. Sover bort halva dagen o sen sitter han bara o ugglar framför datorn eller spelar X-box o sen klagar han på att vi aldrig göööör någonting. *suck*

När vi är i Dalarna gör vi ju iaf saker, vi kan åka till Lager 157, Dollar, hälsa på mormor, hälsa på Karin o gå på promenad i skogen med Ada, men det duger tydligen inte. Jag vet inte vad han vill göra som är så roligt, för han kommer ju aldrig med några förslag. Jo, spela golf klämde han ur sig, men det blir han ju bara sur o förbannad av så jag fattar inte varför han vill göra det, o förresten så spelar ju inte jag. O Ada får ju inte gå med på golfbanan så då får ju jag o hon stanna hemma iaf. Kul.

Nä, lika bra o lägga sig i soffan o läsa i boken jag lånade på biblioteket, kanske man kan koncentrera sig på skolan ett tag sen efteråt...


Lillbäbisen...



Kommentarer
Postat av: Plupp

Hej!

Jag vet vad ni kan göra när ni inte vill vara kvar i sthlm över helgen. Kom hit och låna en spade och gräv en grop. ;) Haha.. här finns att göra ute i trädgården. =)



Allt väl annars? Jag har en ledig dag och jag bara njuter. Ibland saknar jag tiden n'r jag bara hoppade in och jobbade extra, för då kunde man få ngn dag ledigt emellanåt. Men men.. ska inte klaga. Är ett jobb och ett kul sådant t o m. =)



Sköt om dig och sötaste frallan! Kramar!/L

2008-05-26 @ 13:47:47
Postat av: Sara

Jag har svarat i din blogg! :)

2008-05-27 @ 13:05:07
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0