Oj, idag har vi hunnit massor!

Jag gick upp vid 8 som vanligt, ut med hunden, åt frulle, gjorde en inl.uppgift till skolan, väckte R, rev ur alla sängkläder ur sängen o hängde ut täckena på vädring.

Gjorde oss klara och åkte till E o B, lekte med Ada lös på deras gräsmattor, satt en stund i solen, försökte få igång Mustangen som var helt död, försökte ladda batteriet med B´s gamla ruttna laddare (gick inte), åkte hem o åt mat, lämnade Ada hemma, åkte till Gustavsberg, köpte saker på Apoteket, Rusta, Jula och Brisak, hem till Eo B igen, laddade Mustangen en stund med nyinköpt batteriladdare, startade Mustangen (nya laddaren hade starthjälp!) och fyllde luft i däcken, åkte förbi lägenheten o lämnade av mig, R åkte till Björknäs o hämtade M som var där o hade putsat läderklädseln i BMW´n + satt på nya regskyltar, jag gjorde precis klart en till inl.uppgift så nu är jag klar med skolan för den här veckan.

Ada snarkar o sover i sin säng o jag känner mig helt röd o varm i ansiktet, solen tog visst en hel del idag ändå...

Imorgon kommer mamma, pappa, Freddan o hans brutta Johanna. De stannar några dar, hoppas vi får bra väder! Ska bli så kul! :) Vi kanske tom. hinner grilla lite?

J var förresten vaken igår, M var där med föräldrarna o hälsade på. J verkade vara på rätt gott humör trots att hela hans kropp är trasig o svag som attan, det kanske var alla droger som gjorde det? M var väldigt glad iaf efter besöket, J hade pratat om flygande isglassar o hade fått ett akut behov av att borsta tänderna, vilket han absolut ville göra själv o det gick visst bra med lite styrhjälp från sjuksyrran. Bådar gott inför framtiden. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0