Regn, men Ada vill ha SOL!





Så hon får användning av sina Ray Ban´s.

Vi var inte till J igår o hälsade på som vi trodde att vi skulle göra, han hade så mkt annat folk där på besök så vi var övertaliga.

Får se om vi åker idag eller om vi struntar i det, lilla lillebror ska på Rix FM festivalen o vi funderade på om vi också skulle gå dit för R gillar BWO o dom ska ju spela så, ja vi kanske åker dit istället o kollar på dem o träffar lilla lillebror, som vi hade planerat. Det verkar ju inte gå någon nöd på J iaf, han verkar ha mer besökare än vad han klarar av så...

Hoppas att dom ringer från vetten idag ang rävskabbsprovet, då ska jag passa på att tala om hur missnöjd jag är med besöket hos dem, får se vad de säger, vi kanske kan få göra om undersökningen UK. om dom är förståndiga...

Antibiotikan de skrev ut hjälper iaf inte, lika rödfläckig och hemsk fortfarande. :(

Igår såg jag att både avelsspärr och patellaresultat kommit in på SKK´s hemsida! :) Hoppas att jag får tillbaks stamtavlan snart.

Nu ska jag hugga in på projektarbetet igen.




Kommentarer
Postat av: Plupp

Du skulle ha provat med att smörja in med aloe vera. Findus fick sår på benet och jag gjorde ren och strök på och vips. Så var det helt ihopläkt på 2 dagar. =) Aloe kan man ha på allt! ;)

2008-05-15 @ 20:40:41
Postat av: Sara

Ja, det har jag inte provat, kan ju vara skönt för stunden när hon är riktigt irriterad i huden men de här utslagen kommer och går hela tiden och det blir värre, de sprider sig och hon tappar håret där de har varit...:( Så orsaken verkar komma inifrån hennes kropp o jag hoppas verkligen att någon veterinär kan hitta orsaken snart! :/

2008-05-16 @ 15:31:59
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0