En lista.

4 arbeten jag haft:

1. Optikerassistent

2. Servitris/Städerska på herrgård

3. Bensinmacksbiträde OKQ8

4. Receptionist hos Friskis o Svettis


4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Dawn of the dead

2. Darling

3. Ghost World

4. Shaun of the dead


4 ställen jag bott på:

1. Norbo

2. Säter

3. Rättvik

4. Saltsjö-Boo


4 tv-serier jag gärna ser:

1. Dexter

2. Gossip Girl

3. Nip Tuck

4. True Blood

 

4 ställen jag vill åka till:

1. USA, igen!

2. Japan

3. Ryssland

4. Absolut INTE Afrika


4 favoriträtter:

1. Sushi

2. Morotskaka

3. Biscotti

4. Espresso/Latte


4 ställen där jag trivs:

1. Skogen

2. Dalarna, hos mamma o pappa

3. Stallet på Ingarö

4. Passagerarsätet i bilen

 

Sno gärna listan, som jag gjorde, gör om den och lägg in i DIN blogg!

 

 

Jag bjöd M och R på tacos igår, det uppskattades. Fan vad gott det var!

 

Åter till den j*vla marknadsföringen, gillar inte den här kursens upplägg alls. Det skulle kunnat vara en riktigt rolig kurs men som den är upplagd så är det bara

Å N G E S T.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Jag säjer bara att du kan om du vill fast det är tråkigt och tungt. Vilka resultat det blir !

Jag förstår på din lista att Sthlm ligger ej på prio 1

bland ngt som är så jätte...Jag hoppas att framtiden ser annorlunda ut och känns. Hur går det f. M med lägenheten då? Mår bruttan bra? Må så gott alla !!!

M

2008-11-05 @ 16:36:54
Postat av: Sara

Alltså, jag -vill- ju göra uppgiften jag har fått men det är så himla oklart hur man skall gå tillväga, vad som ska finnas med osv. Jag är ju nybörjare inom ämnet så jag har inte så stor koll på hur en marknadsplan på 20-40 sidor ska se ut, det är det som stressar mig och ger mig ångest.



M har inte fått lägenheten såld.



Ada är ok.

2008-11-07 @ 11:56:42
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0