Gamla papper.

Rotade igenom pärmen med betyg och annat viktigt. Det var visst ett program i kulturvetenskap jag sökte till i Falun, som jag då sedan tackade nej till. :D

Mitt högskoleprovresultat går ut i år, jag gjorde det visst 2003 (det är giltigt i 5 år)! Shit vad tiden går! Men det är inte säkert att det skulle hjälpa mig i en ansökan till någon högskola iaf, vet inte om resultatet på det var bättre än mitt medelbetyg, tror inte det. Så det spelar ingen roll.

Undra vad man ska ha för betyg för att ha en chans att komma in i Skara...?

Nä, ut med Ada är det som gäller nu!


AntagningstypPoängAntagnaKvalificerade
Gymnasium18.5023217
Folkhögskola4116
Högskoleprov1.516149
Totalt
Antal platser: 41
* Totalt för alla antagningsgrupper då man även kan söka in via andra antagningsgrupper än de som visas ovan.
** Personer som är kvalificerade genom flera antagningsgrupper
räknas bara en gång



Så var det med den saken, mitt högskoleprov räcker inte till iaf. ( jag var ett korrekt svar ifrån 1,5 :S ) men mitt vanliga betyg skulle räcka, om jag har räknat rätt. :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha du funderar igen på¨Djurskötararb. Ska du inte försöka söka utbildningen då?

Provar man inte så vet man ju ej hur det går, du får väl läsa naturk. B. Tycker man om djur så måste det var ngt värt eller hur?

M

2008-11-26 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0