Vin och klipptid.

Var till Systemet för en gångs skull, inte ofta jag besöker det stället. Köpte två flaskor vin (lika bra att passa på när man ändå är där), som enligt beskrivningen skall likna "Neoh", kommer från Portugal, tillverkas i samma distrikt, innehåller samma druvor. Var en tillfällig nyhet så får se hur länge det finns kvar, ska prova det ikväll och se om det är bra eller ej. '

Lyckades boka en klipptid också, nästa vecka,på Fredag ska jag äntligen få bli av med lite hår. Eller mycket. Jag är så trött på skiten. Ibland funderar jag på om jag kanske borde raka av hela skiten med hårtrimmern. :S

R ska på middag idag med sitt jobb, någon leverantör som bjuder på mat inne i stan. Det var något Steakhouse de skulle till. Jag blir ensam hemma med Ada, vi ska prova vin och kolla på Ghost World, var längesedan jag såg den.

Men nu ska jag skriva klart inlämningen. Och fundera mer på hur jag ska lyckas knåpa ihop 20-40 sidor marknadsplan. :S :S :S





Kommentarer
Postat av: M

Ja, lycka till med marknadsföringen då!

Inget för mig det. Blev glad när jag kom hem ikväll, det var städat o. klart..Vi äter ngt crepes till kvällen o. dricker lite vin. Få se om vi kan se ngn trevlig film. Har sett den sv. vampyrfilmen, den var sjukt värdelös. http://picasaweb.google.com/rivo.salong/PerepildidSGis2008?authkey=FQwfa4YJK2U#

kolla länken fr. estland. vår blomma t. dem..M

2008-11-14 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0