Jag önskar att jag bodde i ett varmt och torrt land...

Det REGNAR, har gjort hela dagen, mer eller mindre. Nu öser det ner. Jag ska ut med Ada men hon blir ju så blöt och slabbig när det är såhär ute, dessutom mår hennes tassar inte bra av allt regn. :/ Hon tycker inte om att gå ut när det öser ner heller, det regnar ju rakt ner i öronen. :(

Men vi måste verkligen ut nu, det finns en gräns för hur länge ett litet franskbröd kan hålla sig, och fisarna hon lägger av är inte att leka med, det verkar som att något vill ut... :S

På med regnkläder och ut i skiten bara.



Kommentarer
Postat av: m

Jaha, ni har haft regn. Vi har haft kallt och knappt

någon grad varmt. Det känns som att snöflingorna finns där uppe! Borlänge/Solbacka snö igår.

Lilla Ada får väl skaffa galoscher då när hon ska ut i regnet. Blir ev. bättre när snön kommer?

Ska ni "spöka" till helgen? M

2008-10-30 @ 19:06:57
Postat av: Sara

Har haft regn hela veckan, har det fortfarande. :S Jag hoppas att vi får snö snart.



Ja, vi får skaffa gummistövlar åt henne. :)



Nej, vi ska inte göra något speciellt till helgen, som vaaaanligt. :/

2008-10-31 @ 10:56:57
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0