Rastgården.

Nu verkar den nästan vara klar. Det fattas lite saker som soptunna och sådär men staketet är färdigt så idag invigde vi den, igår blev det så sent och mörkt så vi hann inte då.


Såhär ser rastgården ut just nu.


Kissade och krafsade in den.


Rejält.


Efter allt krafsande var jag tvungen att sträcka lite på mig.


Sen såg jag att det fanns stockar att gå på.


Och ett stort rör att gå igenom.


Hittade en pinne att gnaga lite på.


Morsan tvingade mig att posera.


Igen...


Och igen...


Och IGEN!


Till slut tröttnade jag på larvet och drog en stor suck. Då gav hon sig äntligen. Skönt.

Klickertränat en massa på promenaden och det är kul att se lite motivation hos damen, bara man har tillräckligt gott godis och inte blir störd så går det super. Nu sussar hon sött i sin säng. Jag ska se om jag kan lösa del 2 av hemtentan, haft en massa annat för mig idag ( tex. planterat om krukväxter, städat och lyssnat på ljudboken) så nu är det bäst att ta tag i det jag MÅSTE göra. :S






Kommentarer
Postat av: m

Hejåhå! Vad damen myser sig i denna rastgård...

Den blir nog toppen tillsammans med några "frallor"?

Må så gott lady Ada o. matte+husse. M

P.s. Säljer lotter t. M-auktionen, är ni intresserde?

D.S.

2008-10-15 @ 20:21:28
Postat av: Erika&Doris

Åh vad mysigt det verkar vara! Du får se till att dra dit lite fler doggar bara..

Kramiz

2008-10-16 @ 09:18:06
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: Håkan

Hej!

Ser toppen ut i din nya rastgård... och du är ju sååå söt;)

Självklart tar jag emot gotter som betalning när jag coutchar... pengar kan man ju inte äta... fnrr, fnrr!

Puss på dig från Håkan kråkan=)

2008-10-16 @ 20:49:42
URL: http://www.nogg.se/frallanhakan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0