Regn igen.

Hela den här veckan kunde jag gärna ha sovit bort. Regn hela tiden, inte en tillstymmelse till sol. Jag tror inte att jag har sett solen sedan jag var i Dalarna. :S

Blev sjuk efter att jag var hos tandläkaren, helt plötsligt började halsen svida och slemma och näsan blev igentäppt. Kan jag kanske ha fått någon bacill från den där jäkla röntgenplattan de körde in i käften på mig? Den kanske inte var helt ren? Äckligt i sånna fall. :(

R slutar tidigt idag och kommer hem vid 15.00. Jag borde börja med maten, men jag vet inte vad jag ska göra...

Till helgen ska vi inte göra ngt speciellt. Jag ska försöka kurera mig, vi måste byta däck på bilen imorgon, kanske tvätta den också, det stod på smhi att vi skulle få bra väder då, hoppas att det stämmer så man slipper stå i regnet och byta däck.

Ahh, jag har inget att titta på här hemma; Fringe, True Blod, Gossip Girl, Dexter, Nip Tuck, har sett alla tillgängliga avsnitt redan. Tråkigt!

Dags för mat.



Lilla Fis-Björnen, hoppas att du aldrig blir gammal och dör.
På Torsdag, den 6:e November, blir du prick 1½ år gammal.
På bilden ovan, 12 veckor.





Kommentarer
Postat av: M

Hon är bra gullig lilla fis-björnen och sover sött,

på bilden. Jaha, ni räknar med fint väder och vi har fått snö fr. igår kväll och snöblandat nu,

F ringde kl.5.00 och berätta att han hade kanat av vägen med bilen. Kom ej ut från parkering nästan..

Hade sommardäck bara. Skulle försöka sätta på dem hos T i Solbacka idag. Så jag har icke sovit ngt mer idag är trött! Hoppas du tillfrisknar och ta ngt varmt, gott och %-igt till halsen du. J har blivit avkastad från hästen igår när hon red. Går på värktabletter idag. M

2008-10-31 @ 15:41:12
Postat av: Linnéa

är fringe bra?

2008-10-31 @ 21:49:42
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Pluppan

Grattis på 1½års dagen! =)



Hoppas det blir bättre väder till veckan. Här hos oss är det lite snö kvar men i borlänge åker de skidor och det går det inte att göra här! =)Nu har ju kylan kommit också och fryslorten jag har tagit fram hela vinterutrustningen.



Må så gott! Kram!

2008-11-02 @ 10:12:05
Postat av: Ellinor

Svar: Ja de ser väldigt lika ut! Tilda är dock min kompis hund, men som sagt de är väldigt lika!

2008-11-02 @ 11:45:22
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Miir

Grymt söt frall-tjej! Jag har två engelska staff-bullar och visst är väl bullefnatt det charmigaste som finns? :)

2008-11-02 @ 20:33:24
URL: http://awareness.blogg.se/
Postat av: Erika&Doris

Sötnosen!!

2008-11-03 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0