Bantar Björn har slutat banta!

Nu vräker Ada i sig mat, fick tom. ett litet morr från henne när jag kom på att jag skulle ta upp maten på bänken igen och hälla lite varmvatten på den innan hon fick äta upp. Hon är tillbaks! ;) Hon var dålig i magen som attan i några dagar, allt hon åt kom upp efter några timmar och det rann ur rumpan på henne när vi var ute, lite svält, sedan ris i små mängder och sen ris blandat med vanliga maten gjorde susen. Nu är hon superpigg och bra i magen igen, som en bonus har hon fått tillbaks matlusten. :) Men vi är försiktiga med maten ett tag till, ska ge henne små portioner 3ggr om dagen istället för lite större mål 2ggr om dagen, som jag brukar göra annars.

Jag gjorde sushi igår, det blev rätt bra faktiskt (och mycket, två fat fulla med rullar). Första gången jag gjorde rullar och andra gången jag gjorde sushi. :)



Tack J för boken!










Kommentarer
Postat av: m

Hej! Jag föräntar mig att få smaka nästa gång vi ses hos er.. Såg gött ut! M

2008-09-09 @ 19:48:03
Postat av: Sara

Sure, det fixar jag! :)



Skall försöka göra några fler varianter då också. Och hitta en bättre soya. Den vi har nu smakar perkele.

2008-09-10 @ 11:25:36
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0