Dalarna imorgon.

Jag var hos Stormy igår, Ada fick följa med. R var ut med D och spelade golf. När jag skrittade fram ute i skogen flög det ner något och satte sig på stormys hals, jag är nästan helt säker på att det var en sådan där äcklig älgfluga (jag har studerat bilder av dem på nätet), jag knep fast den mellan tummen och pekfingret och klämde ihjäl den, man fick ta i hårt för den var platt och hård. Nu kommer jag vara på helspänn när jag rider där igen. :S

Ada var duktig och satt i sin bur i bilen när jag red, annars var hon med bredvis Stormy hela tiden, hjälpte till med bajsstädning gjorde hon också, fastän jag sa till henne att INTE äta bajs, hon skiter som en häst av det och i värsta fall kräks hon också upp en del av skiten. :/ Blev inget kräks igår iaf, hon fick inte i sig så mkt. som tur var.

M berättade att han ska sälja sin lägenhet nu. Han har tydligen redan träffat mäklaren och bestämt tid för fotografering! Varför har han inte sagt ngt till oss om det?! Ska flytta till stan, Östermalm eller ngt. Blir ensamt här ute i betongen då. :(

Var till Forum idag och lämnade tillbaks de nya springskorna jag köpte i Lördags. Märkte, när jag kom hem, att jag måste ha en storlek större. Så jäkla synd för det var de skönaste skor jag har provat, NIke Air Max Moto 5 +. Fanns ingen storlek större kvar i affären och Moto 6 + var inte alls lika sköna. :( :( :( Jag har så svårt att hitta skor som passar och det suger verkligen att det inte fanns rätt storlek kvar när jag äntligen hittade en sko som var som klippt och skuren för mina plattfötter. Ingen av affärerna jag var in i idag hade den modellen heller. :(

Har packat, tvättat, storstädat lägenheten (i TRE timmar) och fixat inför min avresa imorgon. Borde ha tvättat Ada också men jag orkar verkligen inte, hon dör ju inte av att vara otvättad heller så jag får ta det när jag kommer hem igen.

Nu ska jag äta äppelsmulpaj (gjord på mormors goda äpplen) och vila i den nystädade soffan. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0