PA, det enda som går framåt.

PA, den kursen är helt ok, många sidor att läsa men inl.uppgifterna är bra, man får leta information själv och sitta och fundera på hur lagar ska tolkas och vad som är rätt och fel. Hållt på med den kursen hela dagen, de andra två har jag inte ens börjat med. Borde jag ha gjort men det tar emoooot, får inte tummen ur. Men jag vet ju att jag måste, har inlämning i alla tre kurserna på Söndag, senast. :S

Jag o Adaktusson var ute på en solig (för en gångs skull) promenad idag vid lunchtid. Hon flåsade och tyckte att det var för varmt, hon har ju redan satt en tjockare päls och nya halsbandet var nog lite som en för varm halsduk på henne i värmen (det är ju väldigt brett och mycket tyg runt hennes lilla hals), vi får byta till vanliga sommarhalsbandet igen.

Åker till Dalarna Tisdag den 30:e. Liftar med mamma o pappa som ska hem från Tallin då. Skönt med bil, slippa trängas med hund o alla prylar på tåget. Stannar ett tag, har inget att göra här på dagarna iaf (plugget kan jag ta med mig, en fördel med distansskola). Sen är jag så trött på alla intelligensbefriade idioter till människor här i STHLM också. Behöver en paus innan jag blir galen och börjar mörda folk.

Dags att åter ta tag i MBL-förhandlingar och ev. en glutt i Redovisning och Beskattningsböckerna, som är min största fiende just nu. Urk. :/


Snart får du slagga på fårskinnet igen, Adaktusson. :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0