Plugg (som vanligt) och sedan KK (IKEA m.m.)

Ska till Kungens Kurva med R snart, han slutar vid halv 3, hemma vid 3, och då ska vi äta pannkakor, jag lovade att göra det så det står klart lagom till han kommer hem. Ska gå på IKEA, Hööks, Rusta o ev. Sea hund o katt. Behöver lite grejjer till Ada, bla, vattenskålar och reflexgrejer, en vattenkaraff till mig när jag sitter o pluggar, ska klaga på mitt regnställ (hos Hööks) som har spruckit 1dm i en söm, man ser att tyget är ihopsytt helt fel där det har gått sönder (sömsmån, vad är det?), ska kolla på kontorsstolar osv...

Idag började PA-kursen (personaladministration). Den är tusen gånger lättare än de andra två kurserna. Tack för det, hade den varit lika knepig som de andra två så hade jag nog tackat för mig och gått o grävt ner mig någonstans.

Bäst att börja med pannkakorna nu så jag hinner allt jag ska göra innan vi åker.


Avslutar med en vacker bild på en trött hund. :S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0