Snabbt snabbt!

Oj, här går det undan!!

Jag fick min sista FEK-bok såld precis. Har haft den ute på annons ett tag men inget napp. La upp annonsen igen för några dagar sedan och idag fick jag två seriösa svar. :) Helt plötsligt dök det upp en karl här utanför och hämtade boken. Najs! Skönt att bli av med den och få in lite pengar. R var och hämtade en begagnad bok efter jobbet idag som jag ska ha till Personaladministrationskursen som börjar snart, den blev ju nästan gratis nu när jag fick pengar för den redan färdiganvända boken. :)

Går tröööögt med studierna, det är inte precis lättsamma ämnen vi läser nu. *suck*

Ska fika nu och ta tag i FINKA sen igen. Blä.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0