Torsdag, helg snart igen. :)

Den här veckan har varit lugnare än förra veckan och veckorna innan dess. RoB-inlämningen är inte lika jobbig som de förra har varit. Skönt, så man kan andas lite.

R jobbar sent idag, han har ju öppnat i en månad men nu börjar han vanlig tid och kommer hem vid 17.000 igen. Bra, han får sova lite längre på morgonen och jag får några timmar extra på em. till att plugga. :)

Måste till Centrum idag igen, igår lämnade jag böcker på biblioteket och självklart glömde jag att köpa frimärken, behöver ha ett NU så jag kan få mina CSN-pengar någon gång! Ett jäkla strul med min ansökan, fastän jag frågade skolan hur jag skulle göra med ansökan nu när jag inte ska läsa på heltid hela terminen så blev det fel, nu är det förhoppningsvis löst så jag kan få pengarna, och rätt summa också.

Blev fel eftersom jag trodde att jag skulle skriva att jag läste 75% (det blir det om man slår ut det över hela terminen). Men tydligen så kan jag inte söka för -hela terminen- (fastän det gick att göra det på CSNs hemsida) eftersom den är uppdelad i två PERIODER och jag bara har blivit antagen av skolan till den första (där jag kommer läsa 100%), jag kommer bli antagen till den andra perioden längre in på terminen. Suck. Så jag var tvungen att göra om min ansökan (så jag får bidrag för 100% och inte bara för 75%), fastän jag skrivit och förklarat i den första hur det låg till med poäng och studietakt, in i minsta detalj (just för att det inte skulle kunna bli fel!), det verkar de inte ha brytt sig om att läsa. J*la idioter. Varför har de en ruta för övriga upplysningar när de ändå inte läser den?!

Present till R, hjälp, har ingen än! Måste fixa det idag också!!!









Kommentarer
Postat av: m

hej! Varför inte överraska o. baka ngt gott!??

Han tycker ju om div. goda bakverk eller hur?

M

2008-09-04 @ 16:15:23
Postat av: Sara

Nja, jag har lagt av med bakningen, inte kul längre. Men jag kanske kan slänga ihop ngt till Söndag iaf, moccarutor kanske...

2008-09-05 @ 15:22:15
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0