Åh ja! Min e-mail!

Phuu, jag mailade min mailleverantör igår, på min fina skolengelska, angående förlusten av kontakter och sparade mail. Jag fick TVÅ svar från dem idag, verkar som att de fattade vad jag skrev. ;) Två personer från deras kundtjänst hade svarat på min fråga och nu känner jag mig lugn igen, mina grejer skall finnas på mitt mailkonto igen om en vecka, de håller bara på att flytta över från en server till en annan, men skall skynda sig med mitt konto, snabb och bra service! :D

Idag ösregnar det, skönt att det verkligen regnar och inte bara är grått och mulet. Bättre att det är rejält dåligt väder så kanske morgondagen blir superfin när "luften är rensad".

Ada och jag ska tvätta några maskiner med smutstvätt, fila klor, lyssna klart på "Ett snyggt lik" och städa lite, golven börjar se rätt skitiga ut.

Ikväll kommer mamma och pappa hit inför påsken. :)

Jag måste byta springskorna jag köpte, till en större storlek, har provgått dem i lägenheten och märkte att de är för små, min stortå tar i när jag sätter ner foten, att jag inte märkte det i affären, men jag var iofs. rätt stressad då för parkeringstiden höll på att ta slut... Tur att Adidas har kvartsstorlekar. Storlek 40 och 3/4 blir nog bra, det såg jag nu att jag hade på de gamla, annars har jag ju storlek 39, men verkar som att Adidas storlekar är smååå.




Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

åå jag ler varje gång jag läser om hur engagerad du är ia llt. mail och skor och dörrar. underbart!

2009-04-09 @ 15:37:57
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0