Åh nej! Min e-mail!

Min mail är helt tom, de har flyttat mailen till en ny adress, och den nya mailsidan ser jättekonstig och otydlig ut.

Men det värsta av allt är att ALLA MINA KONTAKTER är borta, likaså mina sparade mail med inloggningsuppgifter och andra viktiga saker jag har sparat!! HJÄLP!!! Jag har skrivit till mailleverantören och frågat vad som har hänt och bett dem ge tillbaks alla mina mail och kontakter, de måste ju finnas någonstans i deras system. Tänk om de inte går att få tillbaks, om de har försvunnit?! Vad sjutton ska jag göra då?!

PANIK!


Intervjun gick rätt bra tror jag, det var 200 sökanden och 5-6 stycken som skulle intervjuas. Jag får veta om jag går vidare tidigast nästa vecka, senast om två veckor. Jag har tackat nej till tidningsjobbet (efter överläggning med min far, som också tyckte att jag inte borde ta det) för jag vill ge det här jobbet en chans, det lät så bra och roligt! Skall även söka i djuraffären här där jag bor. De hade en annons ute i lokaltidningen om att de behöver personal nu, på deltid. Skall skriva ihop en ansökan och ta med charmknutten Ada och gå och lämna den och fråga lite om jobbet. Det vore ju perfa att få jobb inom gångavstånd och jag älskar djur, jag är ju en riktig djurgalning!!

Jag är riktigt speedad idag, det blir jag alltid efter en intervju. Bäst att passa på att söka andra jobb, ringa telefonsamtal och få saker gjorda när jag är på det här humöret, med adrenalinet pumpande i kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0