Jobberbjudande.

Har blivit erbjuden jobb som tidningsbud, antingen 3 nätter i rad ons-fre, eller 6 nätter i rad lör-tors i Nacka-området.

Ska se hur intervjun går imorgon, höra mig för efteråt och se hur mina fortsatta chanser är där och sen ska jag ringa och lämna besked till Premo. Får jag kalla handen imorgon så tar jag 6 nätterspasset på Premo, måste få in pengar nu. Ingen idé att ta 3 nätter, det blir inga pengar alls. Nätterna ligger mitt i veckan=inget OB och det är för få nätter=pyttelite pengar. 6 nätter kan nog bli lite kämpigt i början men det är ju inte så långa pass man arbetar så det ska jag nog orka. Kanske jag får användning för mina nya träningskläder på fler ställen än i elljusspåret...

Snart ska vi åka till E o B, sitta i solen, lyssna ljudbok och titta på när R gräver, han är HELT besatt av det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0