Ringträning.

Jag är så sugen på att prova att ställa Ada, men jag litar inte på att vi kommer röra oss framåt (rädd för att det blir en tvärnit där inne) i ringen. Därför har jag nu, på inrådan från proffset Marlene ;) , letat upp en drop in-ringträning som går av stapeln imorgon!! Perfekt tajmat! Jag har hittat en inoff-utställning i skogås som man snart måste anmäla sig till men jag vill först se att vi klarar av att röra oss i ringen innan jag anmäler så imorgon avgörs det, ska vi prova att ställa ut eller ej! :D

Ringträningen, som man kan läsa mer om HÄR, är i SKK´s garage kl. 18.30-20.30. De som håller i den heter Moa Persson (tidigare frallauppfödare!) och Svante Frisk. Verkar bra!







Kommentarer
Postat av: marlene

Klart att du ska ställa henne.... det grejjar du galant!

Att anmäla till en inoff e jätte bra träning!

Lycka till med ringträningen! jag håller tummarna!

hare bäst! marlene & Charlie

2009-04-27 @ 16:42:42
URL: http://web.telia.com/~u84802697/
Postat av: Anonym

Ja, skulle det inte var kul att testa det! Få se hur lill-tösen vill med detta! M

2009-04-27 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0