Sjuk, igen. :S

Började få ont i halsen igår, idag är jag sjuuuk igen, tät i näsan, huvudet är fullt av bomull och jag känner mig matt. Det verkar som att den förkylningen jag hade för ngn vecka sedan har tagit om. :(

Ringträningen igår (som jag hade gått och laddat för hela dagen), ja det blev det ju såklart inget av då R vägrade samarbeta och hjälpa oss att komma dit. Och jag hittar verkligen inte, jag gör inte det. Jag skulle ha haft en GPS, då hade det varit något lättare att orientera sig när man kör. Titta på en karta samtidigt som jag kör är inte en möjlighet då jag har fullt sjå att hålla mig på (rätt sida av) vägen även i vanlig fall. Jag är riktigt usel på att köra bil. Det är det jag är sämst på.

Nej, jag lägger ner mitt liv tror jag. Jag skiter i utställningar, hundträffar, ALLT. Jag har egentligen inte råd iaf... 0 kronor in varje månad och många kronor ut, inom en snar framtid är nog sparkontot tomt. Då vetefan vad vi ska hitta på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0