Andra idag.

Jag tänkte som så att eftersom jag har bloggat så lite (ingenting) på sistone så kör jag två inlägg idag.

Köket är fortfarande en katastrof, det ser hemskt ut men jag vet inte i vilken ände jag ska börja och jag får ingen hjälp av R heller, nu skiter jag i det, hans lägenhet = hans problem. Jag orkar inte vara den som alltid tar tag i alla projekt. Det var faktiskt hans idé att slita ner kaklet. Nu får han sätta upp det nya också.

Idag är jag seeeg, var ute på spelning igår med C, en av hennes bekanta som spelade. Det var bra, över förväntan. :) Tjejen som sjöng i det första bandet känner jag så väl igen. Men vart har vi träffats? Jag tror att hon brukade träna på Friskis när jag jobbade där. Nästan säker på det.

Kommer inte få mkt gjort idag, jag hade tänkt städa men jag ooorkar inte. Samtidigt så är jag jäkligt rastlös och skulle behöva sysselsätta mig med något. Lyxproblem. Jag ska inte klaga, har det alldeles för bra för mitt eget bästa.

Det kom lite snö idag, eller ganska mycket ett tag, men sen började det ösregna och nu är det som vanligt, grått och blött.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0