Det snöar!

Idag när vi vaknade och tittade ut genom fönstret var det helt vitt i luften. Det snöar igen!! Blir så fint och rent ute när det kommer lite ny snö. Tystare blir det också. Så skönt!

Jag hade problem med att somna igår, brukar jag aldrig ha annars. Det kanske var whiskeyn jag drack hos J, två olika (smarriga) sorter drack jag, en gammal favorit; anCnoc och sen en ny; Aberlour a'bunadh, den var stark, 60%, fick späda med MYCKET vatten...

Ada och jag åkte först buss till Slussen och sen tunnelbana till Gullmarsplan, det var lite läskigt tyckte Ada som inte alls är van vid det, men hon gjorde det väldigt bra ändå tycker jag. *stolt* Med lite mer träning så kommer det gå som en vals. :D

Idag ska jag försöka få viktiga saker gjorda. T.ex. handla mat. Vore kul att äta något ikväll. Nu är det nog inte möjligt som det ser ut i kyl/frys/skåp/lådor.

Som svar på din fråga mamma:
Ang. Adas kastration, det var tydligen ok och tom. bra att kastrera nu, hon behöver inte löpa igen innan, jag frågade mycket noga innan jag bokade tiden. :)







Kommentarer
Postat av: Linnéa

grattis i efterskott!

2009-02-06 @ 14:23:12
Postat av: Linnéa

du du du! vad hette den där filmen so var typ som saw du hade sett??

2009-02-06 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0