En award!







Såhär ser reglerna ut för denna award:
Länka till bloggaren som gett dig awarden.
Nominera sedan i din tur 7 stycken bloggar som du tycker är förtjänar att få denna award!
Låt dom sedan få veta att dom fått denna utmärkelse genom att lämna en kommentar på deras blogg!

Tack Erika för awarden!!

Jag ger mina awards till:

Christine
Linda W
Linda med frallan Heffa

Linnéa
Johanna
Tina från Frallaforumet
Frallan Håkan, också från Frallaforumet

Och motiveringen är: Kreativ Blogger-priset går till ovan nämnda bloggar för att de är intressanta och spännande bloggar med mycket foton som jag följer nästan dagligen! Bra jobbat tjejer!

(Jag skulle väldigt gärna ha gett en till Erika också men jag vet inte om man kan ge tillbaks en award till den man fick den från? Kan man det så får Erika hederspris-awarden. ;)








Kommentarer
Postat av: Fru Siljesvärd

ååå en award! tack så mycket, vad roligt att du gillar dbloggen så mycket!

och stackars lilla ada, hoppas hon snabbt kryar på sig!

2009-02-17 @ 11:13:57
Postat av: Linda

Åhh TACK för awarden :D VAd glad jag blir :) Jag har aldrig fått något sådant.



Min Lucas var också dålig efter sin kastrering. Fick inte ut honom på hela kvällen eller natten. På morgonen kissade han litervis och ville inte bajsa. Gjorde ont :( Det är inte roligt med en kastrerad hund i början. De är så ynkliga.

Hoppas nu Ada kryar på sig och att hon dricker iaf :)



Kramar

2009-02-17 @ 11:25:08
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Linda

Tatueringarna ja... har ju sagt länge att jag ska ta kort på dem men det har inte blivit av. Jag måste skärpa mig och be sambon i helgen. Lovar :D

2009-02-17 @ 11:26:06
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: håkan & Jenny

Tackar, tackar=)

vi känner oss hedrade!

Krya på dig söta Ada!

2009-02-17 @ 19:41:55
URL: http://www.nogg.se/frallanhakan
Postat av: Anonym

TACK för awarden! Pussa Ada från oss och hoppas hon är fit for fight snart:)

2009-02-18 @ 11:03:17
Postat av: Anonym

TACK för awarden! Pussa Ada från oss och hoppas hon är fit for fight snart:)

2009-02-18 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0